JHS 157 Asiakaspäätteet julkishallinnossa

JHS 157 Asiakaspäätteet julkishallinnossa 0.1.0

From the dataset abstract

Suosituksen tarkoituksena on ohjeistaa julkishallinnon toimijoita asiakaspäätteiden ja niihin liittyvien ohjelmistojen ja palveluiden hankinnassa sekä päätteiden käyttöönotossa, sijoituksessa, käytössä, hallinnoinnissa ja ylläpidossa. Suosituksessa erotellaan asiakaspäätteet kahteen kategoriaan: verkkopäätteisiin ja asiointipäätteisiin. Ensimmäinen on tarkoitettu pääasiassa Internet-verkon käyttöön esim. tiedonhakuun ja jälkimmäinen vaativampaan verkkoasiointiin. Erityisryhmät on pyritty ottamaan mahdollisimman hyvin huomioon erityisesti asiointipäätteen kokoonpanon määrittelyssä. Suositus koskee kaikkia julkishallinnon organisaatioita, jotka tarjoavat asiakaspäätteitä asiakkaidensa käyttöön. (18.08.2011)

Source: JHS 157 Asiakaspäätteet julkishallinnossa

Preview

There are no views created for this data resource yet.

Additional information

Format unknown
Temporal Coverage 01.01.2017 - 31.12.2017
Data last updated 16 July 2014
Metadata last updated 16 July 2014
Created 16 July 2014
SHA256 -