Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimus

REST-rajapinta

Tietoaineiston yhteenvedosta

Asty Web on Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimuksen nettitietokanta, josta löydät tutkittua tietoa matkustajien tyytyväisyydestä joukkoliikenteeseen. Voit laatia omia taulukoita, raportteja ja kuvia itse valitsemistasi aiheista. Saat tiedot jaoteltuna vaikka kunnittain, joukkoliikennemuodoittain tai vastaajan sukupuolen mukaan.

Asty Web -tietokanta sisältää HSL:n ympärivuotisen kyselytutkimuksen aineiston. Tutkimukseen osallistuu vuosittain noin 50 000 matkustajaa, jotka arvioivat joukkoliikenteen laatua asteikolla yhdestä viiteen (1 = erittäin huono, 5 = erittäin hyvä). Tutkimusta tehdään joukkoliikennevälineissä arkisin kello 6-18 välillä, ja lomakkeita jaetaan satunnaisesti valituille matkustajille. Asty Webistä löytyy tutkimustuloksia vuodesta 2011 alkaen.

Asiakastyytyväisyysdata on käytettävissä REST-rajapinnan kautta. Data palautetaan CSV-muodossa ja siihen pääsee käsiksi HTTP GET-metodilla.

Lähde: Helsingin Seudun Liikenteen (HSL) asiakastyytyväisyystutkimus

Esikatselu

Data-aineistolle ei ole lisätty esikatselunäkymiä.

Lisätietoja

Muoto CSV
Katettu ajanjakso 01.01.2011 -
Data viimeksi päivitetty 19. maaliskuuta 2015
Metatieto viimeksi päivitetty 13. syyskuuta 2022
Luotu 19. maaliskuuta 2015
SHA256 -